گروه طراحان وبکده

جایگاه inbound در سال 2017

از اهداف اصلی بازاریابی اینترنتی ایجاد ترافیک ، کاربر و در نتیجه مشتری بیش تری است.

هر چقدر ترافیک سایت بیشتر باشد، مشتریان بیشتری نیز جذب می شود. در بررسی یک سایت هدف تنها مخاطب نیست. بلکه رفتار، سلایق و علایق او نیز مد نظر قرار می گیرد. دیگر کاربران سایت نمی خواهند فقط محتواها را مطالعه کنند. 

جایگاه inbound

در برخی موارد یک ویدئو برای آنها جذابیت بیشتری دارد. دلیل اصلی اینکه کاربران یک محصول را از سایت خریداری می کنند، این است که ترجیح می دهند به جای تماس تلفنی سفارش خود را از طریق یک ابزار کاربردی ثبت کنند. در واقع آنها به ربات های هوشمند و سایت ها علاقه بیشتری نشان می دهند. راهی که از طریق آن می توانید مشتریان بیشتری به دست آورید این است که روش خود را عوض دهید.

نحوه خرید مشتریان پیوسته در حال تغییر است. با توجه به این امر باید فروش محصولات هم با نیاز خریداران و مشتریان تغییر کند و هم بسیاری از فاکتورها از جمله علایق و سن مشتریان و بسیاری از نکات دیگر در نظر گرفته شود. 

در نتیجه بر آن شدیم تا مقاله ای در خصوص جایگاه inbound در شرکت ها در سال های اخیر بنویسیم تا بتوانید متناسب با تغییرات روز دنیا در مارکتینگ به روز شوید. برای چند لحظه بیاید در مورد inbound عمیق تر شویم. امروزه شکاف زیادی بین مدیران و کارکنان یک تجارت وجود دارد که باعث می شود روی رفتار کارکنان نسبت به مشتریان تاثیر بگذارد. 

جایگاه inbound

در سال گذشته، گزارشات بین المللی از کسب و کارها نشان می دهد که گسستگی زیادی بین کسب و کار و مشتریان بوجود آمده است که یکی از علل آن شکاف بزرگ در بین مدیران و کارکنان در زیر گزارشی از تغییرات بازاریابی و فروش در سال 2017 عنوان شده است.

. زمانی که چارچوب کسب و کار به طور کلی تغییر پیدا کند و شرکت بتواند کارکنان خود را نگه دارد، در نهایت رضایت مشتریان جذب می شود. این اختلاف را در نظر بگیرید:

69 درصد از مدیران بر این باور هستند که استراتژی بازاریابی سازمانی تاثیر زیادی در جلب رضایت مشتریان دارد. این در حالی است که تنها 55 درصد از کارکنان شرکت در فرایند بازاریابی شراکت می کنند.

جایگاه inbound

31 درصد از مدیران بر این باورند که بین تیم های فروش و بازاریابی باید ارتباط برقرار باشد. در حالی که تنها 17 درصد از مدیران دو تیم و کارکنان آن ها با این نظریه موافق هستند.

در سال 2017 گزارشات بین المللی نشان داد که کشف اولویت های بازاریابی بین المللی، گرایش های جدید تولید و پخش محتوا، و تنظیمات ارتباط با خریداران درهم شکسته است.

برای آن که بیش تر بدانید در مورد inbound marketing بیشتر بخوانید تا با تغییرات روز دنیا در حوزه ی مارکتینگ آشنا شوید و تیم خود را با این تغییرات همگام کنید.

اشتراک گذاری: