گروه طراحان وبکده

حملات ضربه ای گوگل به تبلیغات نفوذی

آنچه در این مقاله می خوانید

    همه می دانیم آن لحظاتی که ما به تکاپو می افتیم که یک تکه محتوای طلایی را مشاهده کنیم. این امر بیشتر در مورد آگهی ها دیده می شود.

    آیا با این مورد مواجه شده اید؟ قبل از اینکه سایتی را که باز کرده اید، ببینید نمی توانید آن را ببندید. بلکه باید صبر کنید تا ساعت شمارش معکوس در گوشه آگهی ها صفحه را شمارش 5، 4، 3، و .... ببندد.

     

    حملات ضربه ای گوگل به تبلیغات نفوذی

    در این مرحله آیا کسی با عصبانیت دکمه “back” فشار نمی دهد و با گفتن واژه « بیخیال» به سمت سایت دیگری نمی رود؟ شاید به این دلیل است که تجربه تبلیغات خدشه دار آنلاین را دارند. آنها شما را از مشاهده محتوای مورد نظرتان باز می دارند. محتواهایی که سرزده هستند و گوگل می داند که چه وب سایت هایی از این روش استفاده می کنند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند و تلاش می کند تا این نوع سایت ها را متوقف کند.

    گوگل اعلام کرده است وب سایت هایی را که از تبلیغات اسپم استفاده می کنند، مسدود می کند. حال ممکن است برای بسیاری سوال پیش آید که آیا تولید کنندگان محتواها هم که از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند، شامل این قانون می شوند؟ در این صورت باید تمامی وب سایت ها مسدود شوند.

    در زیر دستورالعمل هایی برای بازاریاب ها گفته شده است (هشدار تخریب کننده های گوگل: گوگل در حال مسدود کردن تبلیغات در دسترس نیست)، و بنابراین شما می توانید از این دستورالعمل ها پیروی کنید.

    گوگل کدام تبلیغات را مسدود می کند؟

    تجربه بهترین کاربران بدون از دست دادن درآمد

    با تکرار تخریب کننده ها برای ما، گوگل قصد ندارد تبلیغات را بطور کامل دور کند. در عوض، به نظر می رسد هدف آن وبمسترهاست تا از این طریق آنها را از صرف تبلیغات دیجیتال دور کند. این نوع تبلیغات موجب دور شدن از محتوای کاربر محور می شود- اما در این فرآیند درآمد حاصل از تبلیغات را از دست نمی دهد.

    با تبلیغات مزاحم یک مشکل همراه است. SVP گوگل از تبلیغات و بازرگانی سریدهار راماس در اعلام رسمی می نویسند که آنها کاربران را به نصب پلاگین مرورگر تشویق می کنند که در مجموع موجب مسدود شدن تبلیغات می شود. در نهایت، یک انسداد گسترده رخ می دهد که تولیدکنندگان محتوا، روزنامه نگاران، توسعه دهندگان وب و فیلمبرداران (که تبلیغات آنها به تولید محتوا بستگی دارد) را هم در بر می گیرد.

    با توجه به تاریخی که گوگل الگوریتم خود را تعیین کرده است، جای شگفتی وجود ندارد. این سایت های جریمه شده با هزینه سنگین در سال 2012 مجازات شده اند و در سال گذشته اعلام شد که سایت های تلفن همراه با پاپ آپ های سرزده که با قوانین گوگل سازگار هستند، رنک خود را از دست نخواهند داد. به نظر می رسد که این کار تلاشی برای بهبود تجربه کاربر است.

    حملات ضربه ای گوگل به تبلیغات نفوذی

    این حرکت خاص تا حد زیادی نتیجه همکاری گوگل و ائتلاف برای تبلیغات بهتر است که به تازگی موجب توسعه آگهی های استاندارد شده است که این استانداردها پایه و اساس توصیه های جدید گوگل برای تولیدکنندگان محتوا می باشد. زمانی که ناشران تبلیغات خود را با استانداردهای جدید مطابقت می دهند، می توانند از گزارش تجربه تبلیغات گوگل برای تست نقض استانداردهای جدید استفاده کنند.

    جریمه گوگل برای وب سایت ها

    هنوز هم مشخص نیست که در یک مفهوم گسترده چگونه مجازات برای مشمولان اعلام می شود. اعلام رسمی موجب می شود تا هیچ اشاره ای به مفاهیم رتبه بندی جستجو نشود. هر چند با توجه به تاریخی که موتورهای جستجو تعیین می کنند، جای تعجبی نیست که اگر وب سایتی قوانین آنها را نقض کند، مشمول این جریمه ها شود.

    در اعلامیه ها هم روشن است. با این حال گوگل کروم از مه 2017 بیش از 63 درصد از سهم بازار جهانی دسکتاپ مرورگر و 49 درصد روی تلفن همراه که استانداردهای جدید را به طور کامل نقض کرده اند، مسدود کرده است. راماسوامی (Ramaswamy) می نویسند: « مرورگرهای کنونی می توانند پاپ آپ هایی که بر اساس قوانین آزاردهنده هستند، مسدود کند. در حال حاضر گوگل قصد دارد که «کروم تبلیغاتی که با استانداردهای تبلیغاتی در اوایل سال 2018 سازگاری ندارند، متوقف کند (حتی وب سایت هایی که تحت مالکیت یا خدمت رسانی به گوگل هستند هم شامل این قانون می شوند).

    معیار تبلیغات بد در مرورگرها

    با استفاده از داده های ترکیبی از نظرسنجی ها و کسانی برای تبلیغات بهتر خود ائتلاف کرده اند، گوگل خلاصه ای از تبلیغات بد را در وبلاگ DoubleClick بیان کرده است:

    - آگهی های که متوقف شده اند: به یاد داشته باشید که شمارش معکوس صورت می گیرد. شمارش معکوس به عنوان توقف برای آگهی تبلیغاتی: «یکی از نیروهای شما باید 10 ثانیه قبل از شما صبر کند» تا بتوانید به محتوا دسترسی پیدا کنید. در تلفن های همراه که 74 درصد کاربران این نوع تبلیغات را آزاردهنده توصیف می کنند.

    - آگهی هایی که موجب انحراف اذهان عمومی می شود: این نوع تبلیغات اغلب به صورت انیمیشن یا پخش صدا با صدای بلند و یا به صورت محتواهای خودکار هستند. در این رابطه یکی از کارشناسان معتقد است که صحبت کردن اهمیت زیادی دارد که باید بازدیدکننده قانع شود و محتوای تبلیغاتی مزاحمتی برای او ایجاد نکند.

    - آگهی های درهم و برهم: بسیاری از تبلیغات در صفحات سایت با سرعت بسیار کم لود می شوند. گوگل به صفحه نمایش با چگالی بالا توصیه می کند که کاربران می توانند براحتی صفحات سایت را باز کنند و محتواها را بخوانند.

    حملات ضربه ای گوگل به تبلیغات نفوذی

    همچنین گوگل تصاویری را نشان می دهد که براساس آنها تبلیغات بد می تواند برای کاربران تلفن همراه آزاردهنده باشد.

    • 3 روش برای تبلیغات بهتر

    در همین مطلب DoubleClick با تشریح، بدترین اعمال برای تجربه تبلیغات گوگل، لیستی از سه عنصر کلیدی برای تولیدکنندگان تشریح شده است.

    - فوری: زمانی که تبلیغات شما با سرعت بالا بارگیری می شوند و زمان لود صفحه کاهش می یابد، مردم تمایل بیشتری برای خواندن مطالب پیدا می کنند. با استفاده از چارچوب AMP گوگل برای تبلیغات می توان برای تبلیغات بهتر عمل کرد- این همان چیزی است که برخی از شرکت ها از آن استفاده کرده اند و تعداد کلیک های آنها افزایش یافته است.

    - همه جانبه: این تبلیغات که در راه جذب کاربران با محتواهای در حال مشاهده هستند، احتمال کمتری برای انحراف، قطع یا تداخل آگهی ها وجود دارد. این بخشی از صحبت های گوگل است: «تبلیغات بومی» که در آگهی های ناشر سایت اقدام به طراحی تبلیغات می کند. به این ترتیب، تبلیغات یکپارچه می تواند فرمت و هدف سایت را با هم متناسب کند.

    - مربوط: برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به افرادی مراجعه کرد که در حال استفاده از محتواهای خود با استفاده از روش تجزیه تحلیل، ردیابی و یا از طریق تحقیق عمل می کنند. آنها از چیزهایی که شامل «فناوری برنامه» است پیروی می کنند. داشتن این اطلاعات به تولیدکنندگان محتوا کمک می کند تا تبلیغات خود را با توجه به نیاز کاربران تولید کنند. برداشتی که ما از این امر داریم، در ارتباط با تعامل 72 درصد از بازاریابان می توانند محتواهای مرتبط تولید کنند که یکی از موثرترین استراتژی های جستجوگرهاست.

    • اکنون باید یک چیز را به یاد داشته باشید

    به یاد داشته باشید که گوگل تغییرات را به طور کامل تا اوایل سال 2018 بیان خواهد کرد. با این حال هنوز برای شروع ایجاد تجربه تبلیغات طبق معیارهای تعیین شده فوق و استفاده از ابزارهای ارائه شده توسط گوگل برای مطابقت محتواها با استانداردهای جدید زود است.

    و دوباره – در اعلام رسمی ممکن است به طور خاص بیان نشده باشد که رتبه بندی مفاهیم جستجو در نقض استانداردهای جدید برای چه کسانی است، اما همواره خطر مانند یک رکود شکسته شده، تاریخ الگوریتمی گوگل را بخوبی هشدار می دهد.

    حملات ضربه ای گوگل به تبلیغات نفوذی

    وقتی همه چیز نتواند در قالب بازدیدکننده های سایت قرار بگیرد، باید صادقانه پاسخ های دیگری را برای محتواهای خود پیدا کنید:

    - برای من مهم نیست.

    - چگونه می توانم از این دور شوم؟

    - شماره بازگشت به نتایج جستجو

    - کمکم کنید! صدای آگهی بلند است!

    - حوصله ام سر رفته.

    اگر هر یک از موارد زیر در ذهن شما خطور می کند، احتمالا زمان آن رسیده تا استراتژی تجربه آگهی را دوباره اجرا کنید. ما در اینجا هستیم تا تغییرات گوگل و هر آنچه که دستاورد بازاریابان است را برای شما ارسال کنیم

    اشتراک گذاری:





      نظرات

    نظرات کاربران
    نام
    ایمیل
    نظر