طراحی سایت فروشگاهی

وبسایت فروشگاهی

امروزه وجود یک وبسایت اختصاصی و امن برای هر کسب‌وکاری یک امر حیاتی و اجتناب‌ناپذیر محسوب ‌می‌شود.

اما به‌راستی چه ویژگی‌هایی یک وبسایت فروشگاهی را متمایز می‌کند و نهایتاً منجر به موفقیت آن کسب‌وکار ‌می‌شود؟ چگونه دیزاین یک فروشگاه آنلاین بر موفقیت آن کسب‌وکار مؤثر است؟

دیزاین حرفه‌‌ای یک فروشگاه آنلاین در خلق تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای کاربران بسیار تأثیرگذار است. کاربران تجربه‌ی خرید خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. تبلیغات غیرمستقیم توسط مشتریان موجب خوشنامی بیزنس و خلق چهره‌ی شایسته‌‌ای از برند ‌می‌شود که نهایتاً مشتریانی وفادار برای برندها به ارمغان می‌آورد.

دیزاین به عنوان یک ‌سرمایه‌‌گذاری هوشمند

دیزاین خلاقانه و کاربر-محور وبسایت‌ها یک ‌سرمایه‌‌گذاری هوشمند در راستای موفقیت کسب‌وکار است. در واقع ‌سرمایه‌‌گذاری‌های هوشمند روی نقاط تماس با کاربران سبب ‌می‌شود ‌‌آن‌ها کالاهای موردنظرشان را راحت‌تر پیدا کنند، در این میان با محصولات دیگر آشنا شوند، از پروموشن‌ها و کالاهای جدید به‌سرعت باخبر شوند و به‌طور کلی با فروشگاه شما تعامل ‌‌مؤثرتری برقرار کنند. تعامل ‌‌مؤثر سبب ‌می‌شود کاربر به مشتری شما و نهایتاً طرفدار وفادار برندتان تبدیل شود.

طراحی منحصربه‌فرد، خاص و متمایز (Uniqueness)

آیا ارزش برند و کسب‌وکار شما در سطحِ یک قالب فروشگاهیِ پیش‌ساخته و تکراری است که بر قامت کسب‌وکار منحصر به‌فردتان همچون لباسی بدقواره به‌نظر برسد؟

امروزه برای موفقیت در هر کسب‌وکاری لازم است متفاوت و متمایز باشید.

آن‌چه در دنیای امروز مخاطبان را جذب می‌کند، تمایزاتِ رقابتیِ کسب‌وکارها در راستای ارائه‌ی خدماتِ بهتر به کاربران است. خلق ظاهری منحصربه‌فرد و خاص از فروشگاه آنلاینِ خود کمک می‌کند چهره‌‌ای قدرتمند از شخصیتِ برندتان ترسیم کنید.

تیمی از متخصصان، خالق یک اثر ماندگار

طراحی وبسایت یک فرآیند انفرادی نیست!

در واقع وبسایت‌های حرفه‌‌ای را تیم‌های حرفه‌‌ای و خلاق می‌سازند.

طراحی و پیاده‌سازی یک وبسایت حرفه‌‌ای به‌عنوان یک محصولِ ارزشمندِ دیجیتال، نیازمندِ تیمی منسجم، همکار و متخصص است.

وبسایت‌ها دارای لایه‌های متعددی هستند که دائماً در حال تغییر و توسعه‌اند. همسو شدن با این تغییرات نیازمند مطالعه، کسب دانش و آمادگیِ روزانه‌ی تیم طراحی برای رویارویی با چالش‌های جدید و تکنولوژی‌های روز است.

تیم طراحی و توسعه‌ی وبکده شامل

  • واحد مشاوره‌ی کسب‌وکار آنلاین
  • واحد کارشناسی برند و هویت بصری
  • واحد طراحی UI و UX
  • واحد برنامه‌نویسی لایه‌ی UI یا Frontend و برنامه‌نویسی Tech یا Backend
  • واحد کارشناسی تحلیل و آنالیز دیتا
  • واحد کارشناسی سئو و بهبود ورودی سایت
  • ساخت سایت فروشگاهی
برخی از نمونه کارها
نظرات مشتریان
  • ضمن تشکر از زحمات تیم آژانس بمان، اعلام میکنم تمام روند کار به صورت مطلوب و حرفه ای دنبال شد مخصوصا سیستم سایت و همین طور بخش طراحی که به علت ارتباط مستقیم با مشتری که از هر لحاظ باعث جلب رضایت اینجانب شده است.

    صابر قویدست
    صابر قویدست
    مدیرعامل مجموعه تکین تجارت سایا
  • آژانس محترم بمان، با سلام و عرض ادب بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس شرکت آتی سرمایه نیکان را از حسن همکاری و خدمات خالصانه اعلام نموده و از کیفیت و سرعت عمل شرکت کمال تشکر را داریم.
    برا شما در تمام عرصه های کاری آرزوی موفقیت و بهروزی مینماییم.

    خانوم موسوی نیا
    خانوم موسوی نیا
    مدیرعامل مجموعه آتی سرمایه نیکان
  • ضمن سپاس فراوان بابت زحمات گرانقدر شما دوستان عزیز و صبوری از جانب شما جوانان ارزشمند در این مدت اینجانب رسیدن به تمام هدفها و آرمانهای شرکت را با همکاری شما دوستان عزیز کاملا قابل لمس و دسترسی میدانم و امیدوارم روز به روز در جهت کمال و پیشرفت قدم برداریم.

    هادی بهزاد سرشت
    هادی بهزاد سرشت
    مدیرعامل برند fast
  • باتشکر از زحمات کلیه دوستان آژانس بمان. اینجانب در کار شما نکته هایی دیدم که شاید عامل اصلی موفقیت شما و در نهایت رضایتمندی مشتریان شماست. نظم و انظباط کاری، برخورد خوب، جلسات منظم و اثربخش و استفاده از افراد متخصص و حرفه ای از مهمترین این عوامل هستند. همواره موفق باشید.

    آقای حسینی
    آقای حسینی
    مدیر عامل مجموعه رخش شهر
.رزرو مشاوره

  • بررسی هدف و چشم‌انداز کسب‌وکار 
  • مطالعه در خصوص اجزای برند
  • بررسی و درک نیازها و دغدغه‌های مدیران 
  • شناخت مخاطبان هدف و بررسی نیازها و رفتار آن‌ها
  • تجزیه و تحلیل رُقبای داخلی و بین‌المللی
     

  • تشکیل جلسات طراحان و متخصصان برای ایده‌پردازی به روش بارش فکری 
  • ارائه‌ی پیشنهادات و به چالش کشیدن آن‌ها جهت تعریف بهترین راه‌حل و یافتن مناسب‌ترین طراحی
  • طراحی اولیه‌ی ساختار کلی وبسایت (Wireframe)
  • ایده‌پردازی، خلق و طراحی ساختار صفحه اصلی (Basic Structure)  
  • طراحی صفحات مختلف وبسایت بر مبنای مفاهیم تجربه‌ی کاربری (UX): سادگی، زیبایی و کاربردپذیری
  • اولویت‌بندی دسته‌بندی و محصولات مهم 
  • ایده‌پردازی و تحلیل سایت در دستگاه‌های مختلف مانند تبلت، موبایل، تلویزیون‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی 
  • بازبینی طرح توسط تیم و انجام اصلاحات لازم قبل از ارائه به کارفرما (Refine) 
  • بازبینی و بررسی طرح نهایی با حضور کارفرما (Presentation)
    در این مرحله در صورت نیاز به بازبینی و تغییر در طرح ارائه‌شده، هیچ محدودیتی برای تیم طراحی تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب و جلب رضایت کامل کارفرما وجود ندارد و طرح اصلاح و بازبینی خواهد شد. هرچند طبق تجربه، طرح اولیه منحصربه‌فرد و در نهایت زیبایی ارائه می‌گردد تا این چالش برای کارفرما به حداقل برسد.

  • طراحی ظاهری کاربر-محور (بر اساس تعامل ساده‌ی کاربر با همه‌ی بخش‌های وبسایت)
  • استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینه‌ی فعالیت
  • استفاده از فونت‌های خوانـا و رنگ‌های متناسب با رنگ سازمانی
  • استفاده از افکت‌های چشم‌نواز و منحصربه‌فرد
  • طراحی و توسعه وبسایت براساس استاندارد  XHTML
  • طراحی و توسعه وبسایت تماماً بـر مبنـای کـدهای  CSS
  • پروسه‌ی تست وبسایت
     

مهمترین مرحله‌ در طراحی وبسایت ارائه‌ی محصول نهاییِ پروژه به کارفرماست. برخی طراحان سایت در این مرحله صرفاً به ارائه‌ی پروژه اکتفا می‌کنند و برای آن‌ها اهمیتی ندارد که صاحبان سایت با چه کیفیتی با سایت تعامل می‌کنند و از آن برای پیشبرد اهداف کسب‌وکارشان استفاده می‌نمایند.
ما در آژانس برندسازی «بمان» باور داریم که دقیقاً در همین مرحله است که مأموریت مشترکِ ما و مشتریانمان آغاز می‌شود، چراکه ما خود را مسئول محصول دیجیتالی می‌دانیم که خلق کرده‌ایم. ما دلسوزانه و مسئولانه در جهت دستیابی به حداکثر بهره‌وری از وبسایت در کنار مشتریانمان می‌مانیم

خدماتی که ما در این مرحله ارائه می‌دهیم عبارتند از:

  • آموزش کنترل و به‌روزرسانی وبسایت
  • ارائه ویدئوهای آموزشی درباره‌ی کنترل پنل وبسایت
  • ارائه مشاوره در جهت توسعه و بهبود عملکرد آتی وبسایت
  • تیم پشتیبانی فنی مجرب و پاسخگو برای رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن 
  • سیستم تیکت و پاسخگویی سریع مشکلات احتمالی مشتریان
  • اجرای سریع و نامحدود درخواست‌ها، افزودن ویژگی‌های جدید و اصلاحات مورد نظر مشتریان
  • تجربه‌ی نزدیک به 140 هزار مورد رفع مشکلات وبسایت ها
  • رصد دائمی وبسایت‌ها و سرورها به‌منظور رفع خطاهای احتمالی و از کار افتادن وبسایت
  • به‌روزرسانی وبسایت‌ها با هدف افزایش امنیت و مسدود کردن حفره‌ها و باگ‌های امنیتی
  • حفظ امنیت دیتابیس سایت و جلوگیری از نشر اطلاعات و آمار وبسایت توسط هکرها
     

ویژگی‌هایی وبسایت نهایی

  • سرعت لود بسیار سریع برای بازدیدکنندگان
  • دسترسی آسان کاربران به همه‌ی قسمت‌های سایت
  • خلق احساس آرامش و لذت هنگام استفاده از وبسایت
  • بهره‌گیری از استانداردهای طراحی کاربر-محور (User Centered Design)
  • طراحی و توسعه با استفاده از تکنولوژی‌های روز وب
  • کسب امتیاز A یا نهایتاً B در ‌‌وبسایت تحلیلی GTMetrix
  • سطح امنیتی قوی و عدم نفوذپذیریِ نرم‌افزارهای مخرب و هکرها
  • معرفی کسب‌وکار، اهداف، خدمات و محصولات در بهترین فرم و ساختار
  • طراحی زیبا، منحصربه‌فرد، خاص و متمایز از رقبا اما متناسب با بیزنس، برند و محصول
  • بدون خطا در گوگل کنسول و کسب استانداردهای لازم ربات‌های (کرالرها) موتورهای جستجو

جهت درخواست مشاوره، با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

  • بهترین CMS فروشگاهی چیست؟

    در حالت کلی می‌توان گفت پلتفرم‌های قدرتمندی برای طراحی و پیاده‌سازی فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد و انتخاب آن بستگی به نیاز و هدف کسب‌وکار مورد نظر دارد. اما طبق ۱۷ سال تجربه‌ی ما در زمینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی، CMS پیشنهادیِ ما دات نت نیوک (.Net Nuke) است.

  • آیا در هنگام مشاوره، درباره‌ی نحوه‌ی اتصال به انبار، پیگیری فروش، اتوماسیون و ... راهنمایی لازم ارائه می‌گردد؟

    بله. به‌صورت کامل از نحوه‌ی ایجاد زیرساخت‌های لازم تا چگونگی اجرای آن اطلاعات دقیق بیان خواهد شد.

  • آیا اخد مشاوره برای خدمات طراحی فروشگاه آنلاین از وبکده هزینه دارد؟

    خیر. مشاوره برای دریافت خدمات مختلف در وبکده رایگان است و پس از دریافت مشاوره، هیچ‌گونه تعهدی برای مشتریان عزیز به وجود نخواهد آمد. البته در صورت تمایل مشتریان می‌توانند از خدمات وبکده بهره‌مند شوند.

  • آیا مشاوره در وبکده فقط به‌صورت حضوری است و یا از طریق جلسات مجازی هم این امکان وجود دارد؟

    این جلسات به هر دو صورت حضوری و مجازی و برای تمام مشتریان داخلی و خارجی قابل برگزاری است.

  • در وبکده از چه زبان‌ها یا پلتفرم‌هایی برای طراحی وبسایت فروشگاهی استفاده می‌شود؟

    در وبکده برای طراحی سایت‌ها از CMS‌های دات نت نیوک که مورد تأیید مایکروسافت هست و وردپرس استفاده می‌شود و تمام قالب‌ها از ابتدا طراحی و کدنویسی می‌شوند و حتی در وردپرس به هیچ وجه از قالب و یا نمونه‌های آماده استفاده نمی‌شود.

  • سئو به چه صورتی در وبکده پیاده‌سازی می‌شود؟

    همه‌ی سایت‌های طراحی‌شده در وبکده، سئوفرندلی (SEO-friendly) هستند و بر اساس الگوریتم‌ها و استانداردهای سئو پایه‌گذاری می‌گردد. برای دیده‌شدن در صفحه‌ی نخست موتورهای جست‌وجو باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که این موضوع حدود 60 درصد به نحوه‌ی سئوی داخلی و خارجی وبسایت باز می‌گردد و حدود ۴۰ درصد هم به منحصربه‌فرد بودن محتوا و سایر استانداردها بستگی دارد. اگر در این دو بخش به‌درستی عمل شود، می‌توان انتظار داشت وبسایت طراحی‌شده پس از گذشت زمان مناسب، در صفحه‌ی نخست جست‌وجو دیده شود.

  • آیا همه‌ی هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی باید در ابتدا پرداخت شود؟

    خیر با توجه به توافق صورت‌گرفته بین کارفرما و وبکده، پرداخت هزینه‌ی پروژه می‌تواند در اقساط مختلف صورت گیرد.

  • آیا غیر از بخش طراحی سایت فروشگاهی، اموری مانند تهیه میزبانی هاست، ثبت دامنه، بارگذاری مطالب و ... هم توسط وبکده انجام می‌شود؟

    بله. همه‌ی امور مربوط به راه‌اندازی، طراحی و ادامه‌ی کار یک سایت بنا به درخواست شما انجام می‌شود. در مورد نام دامنه و فضای مورد نیاز در هاست، توافقات لازم با کارفرما صورت خواهد گرفت.

  • آیا پس از طراحی سایت فروشگاهی و بارگذاری محتوا، باز هم امکان تغییر سایت و به‌روزرسانی آن وجود دارد؟

    بله. با توجه به مفاد مندرج در توافقات صورت‌گرفته در قرارداد بین مجری و کارفرما و داینامیک بودن وبسایت، امکان تغییر و اضافه‌کردن بخش‌های مختلف امکان‌پذیر است.

  • آیا امکان تولید محتوا برای سایت‌های فروشگاهی طراحی‌شده در وبکده وجود دارد؟

    بله. برای وبسایت‌هایی که توسط ما یا دیگران طراحی شده باشد، آمادگی تولید و انتشار محتوا را داریم که با توجه به درخواست و نیاز کارفرما در این خصوص اقدام خواهد شد.

  • آیا وبکده برای سایت‌های فروشگاهی طراحی‌شده، نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می‌کند؟

    طبق قوانین وزارت صمت، اخذ نماد الکترونیک باید توسط مالک/مالکان اصلی کسب‌وکار صورت پذیرد. اما ما در وبکده راهنمایی‌ها و همرایی لازم را در این خصوص به مشتریان خود خواهیم داد.

  • آیا امکان انتقال آرشیو مطالب از جایی دیگر به سایت طراحی‌شده‌ی جدید وجود دارد؟

    بله، اگر بانک اطلاعاتی سایت قبلی استاندارد باشد، می‌توان تمام مطالب را به‌طور کامل به وبسایت جدید انتقال داد.

  • میزان هزینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

    با توجه به این‌که در وبکده به هیچ عنوان از تمپلیت‌ها و طرح‌های آماده استفاده نمی‌شود، برای هر پروژه با توجه به ویژگی‌های خاص آن و نیازهای متفاوت کارفرما، فعالیت‌ها و زمان لازم برای انجام پروژه به‌صورت جداگانه در نظر گرفته خواهد شد و میزان هزینه‌ی آن به‌صورت شفاف اعلام می‌شود.

  • آیا نحوه‌ی کاربریِ سایت فروشگاهی آموزش داده می‌شود؟

    بله، پس از اتمام مراحل طراحی، نحوه‌ی استفاده و بارگذاری مطالب در سایت توسط کارشناسان وبکده به‌طور کامل آموزش داده خواهد شد.

  • آیا وبکده از داده‌های مندرج در سایت، پشتیبانی خواهد گرفت؟

    بله. در کلیه وبسایت‌های تولیدشده توسط این مجموعه، درصورتی‌که هاست توسط وبکده تهیه شده باشد، از تمامی داده‌ها و بانک اطلاعاتی مشتریان به‌صورت دوره‌ای نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌گردد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوان به‌راحتی آن‌ها را بارگذاری کرد.

  • مدت زمان پشتیبانی چقدر است؟

    به‌صورت پیش‌فرض به مدت ۶ ماه است و با توجه به قرارداد بسته‌شده می‌تواند تا یک سال ادامه داشته باشد. توجه داشته باشید که برای سرویس‌های طراحی سایت، ۶ ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته شده است ولی برای افزایش این زمان می‌توانید از یکی از پکیج‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی، الماس یا VIP استفاده کنید.

در خواست مشاوره

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

Loading