باز طراحی سایت

باز طراحی سایت

1 آیا شما نیز به سایت خود به دید ویترین کسب و کار نگاه می کنید؟

گاها برای همه ما پیش آمده که از خیابانی در حال عبور باشیم و نگاهمان به ویترین یک مغازه قدیمی بیفتد، با یک ویترینی کهنه و نامناسب که مشخصا سالهاست هیچ تغییری درآن صورت نگرفته. حتی اگر اجناس داخل مغازه هم دارای کیفیت عالی باشند بازهم تمایلی به وارد شدن و خرید از خود نشان نمی‌دهیم. شاید این ویترین در زمان خود مدرن بوده و مطابق سلایق آن زمان باشد اما امروز قدیمی شده و مورد پسند مشتری نیست.
از این رو کسب و کارها دائما در حال بروز رسانی خود هستند. در گذشته این کار به چشم هزینه مازاد دیده می شد ولی امروز راهکاریست برای ادامه بقاء.

2 احساس مخاطبین در زمان بازدید سایت؟

از جزئی ترین عناصر تا مهم ترین آنها در کنار هم، می تواند تاثیر بسزائی در دیدگاه مخاطبان داشته باشد. وقتی کاربران وارد سایت می شوند در صورت دیدن سایتی با ایده های زیبا و جذاب در طراحی محو تماشای آن شده و قطعا ظاهر زیبای آن باعث می شود کنجکاوی مخاطبان برای بازدید از سایر بخش ها برانگیخته شود. اگر سایتی به صورت نامرتب و کسل کننده طراحی شده باشد هرچند هم که از نظر امکانات و خدمات قدرتمند باشد باز هم کاربران تمایل چندانی به ادامه بازدید خود، در سایت نشان نخواهند داد و به سرعت آن را ترک می کنند.
حتما می پرسید به کجا می روند؟ پاسخ بسیار ساده است به سایت های زیبا، جذاب و قدرتمند رقبا.

3 باز طراحی (Redesign) یعنی تغییر ظاهر سایت؟

برخی گمان می کنند منظور از باز طراحی سایت، صرفا زیبا سازی ظاهری آن است. اما این فقط بخشی از این فرآیند محسوب می شود.در واقع موارد مهمی باید بررسی شوند ازجمله بررسی آمار بازدیدکنندگان،میزان ترافیک ورودی و خروجی،کارشناسی صفحات مهم، بررسی زیرساخت فعلی، تحقیق در خصوص رابط کاربری و.... در واقع باید دید کاملی نسبت به پروژه فراهم شود و عواقب بعد از تغییرات نیز دیده شود. زیرا انتخاب مسیر اشتباه ممکن است نه تنها موجب بهبود نگردد بلکه بازخورد نامناسبی نیز ایجاد نماید. از این رو مطالعه و اشراف کامل جهت انجام تغییرات از اصول و ارکان اصلی بازطراحی سایت محسوب خواهد شد. لزوما تنها طراحی بهتر موجب موفقیت نخواهد شد.

4 چه زمانی سایت‌ها نیازمند باز طراحی هستند؟

  • تعداد مخاطبان مطلوب است ولی میزان فروش نسبت به بازدیدکنندگان تناسب ندارد
  • تبلیغات مختلفی انجام می پذیرد اما بازخورد مناسبی حاصل نمی شود
  • مخاطبان زمان زیادی برای ماندن در سایت صرف نمی کنند
  • میزان مشارکت و نظر سنجی ها در سایت بسیار پایین است
  • در مقایسه با سایت های رقیب سایت فعلی دارای ضعف های زیادی است
  • تعداد بازدید کنندگان بالا بوده ولی نرخ تبدیل به مشتری بسیار پایین است

  • تمامی موارد بالا در این جمله خلاصه می شود که "سایت روایتگر خوبی برای برند و کسب و کار نیست" پس باید این نکته را در نظر بگیریم که وقتی به باز طراحی سایت فکر می کنیم باید عواملی مثل هویت بصری برند، رنگ سازمانی،تجربه کاربری یا UI/UX، نیازمندی های مخاطبان، و ... را با نگاهی ویژه بررسی نماییم. بازطراحی سایت بر خلاف تصور به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و گاها از راه اندازی یک وب سایت جدید نیاز به آنالیز بیشتر و دید وسیع تر دارد. پس حتما باید قبل از هر تغییری دلایل قانع کننده‌ای برای آنها داشته باشیم.

    5 واما اصولی که هنگام باز طراحی در وبکده رعایت می شود(Define, Design)

  • تشکیل جلسات گروهی ایده پردازی به روش Brainstorming
  • ارائه پیشنهادات و به چالش کشیدن آنها جهت یافتن بهترین راه حل
  • آنالیز معماری بانک اطلاعاتی و بررسی کدنویسی سایت
  • طراحی مجدد ساختار و Structure وب سایت (Wireframe)
  • ایده پردازی، خلق و طراحی ساختار اصلی سایت جدید
  • طراحی صفحات بر مبنای مفاهیم تجربه کاربری، سادگی در عین زیبایی و کاربردپذیری (UX)
  • ایده پردازی و طراحی ساختار سایت در سایزهای تصویر مختلف شامل: موبایل، تبلت، تلویزیون های هوشمند و کامپیوترهای شخصی (Responsive Design)
  • بازبینی و بررسی نهایی طرح آماده شده با حضور کارفرما (Presentation)
  • در این مرحله در صورت نیاز به بازبینی و تغییر در طرح ارائه شده هیچ محدودیتی برای تیم طراحی تا رسیدن به نتیجه مطلوب و جلب رضایت کامل کارفرما، وجود نخواهد داشت و طرح تا زمان تایید نهایی اصلاح و بازبینی خواهد شد. هرچند طبق تجربه، طرح اولیه منحصربفرد و در نهایت زیبایی ارائه می گردد تا این چالش برای کارفرما به حداقل برسد.
  • 6 ویژگی هایی نهایی وبسایت باز طراحی شده در وبکده

  • کسب استانداردهای روز دنیا
  • سرعت لود بسیار سریع برای بازدیدکنندگان
  • دسترسی آسان کاربران به همه قسمت های سایت
  • خلق احساس آرامش و لذت هنگام استفاده از وبسایت
  • طراحی و توسعه با استفاده از تکنولوژی های روز وب
  • کسب امتیاز A یا نهایتا B در وب سایت تحلیلی GTMetrix
  • بهره گیری از استانداردهای UCD (User Centred Design)
  • ارائه کنترل پنل مدیریتی قدرتمند و کاربری ساده جهت مدیریت محتوا
  • سطح امنیتی قوی و عدم نفوذ پذیری نرم افزارهای مخرب و هکرها
  • معرفی کسب و کار، اهداف، خدمات و محصولات در بهترین فرم و ساختار
  • طراحی زیبا، منحصربفرد، متمایز از رقبا و خاص متناسب با بیزنس، برند و محصول
  • کسب استانداردهای لازم برای ربات های موتورهای جستجو مانند گوگل
  • با کارشناس ما در ارتباط باشید

    سوالات متداول


    زمان و هزینه باز طراحی وب سایت چقدر است؟

    با توجه به اینکه در وبکده بازطراحی سایت ها به صورت اختصاصی صورت میگیرد و در آنها از قالب های آماده استفاده نمی شود، از این رو هر پروژه نیازمند آن خواهد بود تا ابتدا کارشناسی شده و پس از جلسات آنالیز بسته به میزان تغییرات در ساختار پروژه زمان و هزینه آن قابل اعلام خواهد بود.

    آیا وب سایت هایی که توسط وبکده طراحی نشده اند امکان دریافت خدمات بازطراحی را دارند یا خیر؟

    بله. با توجه به اینکه بخشی از انجام پروژه های باز طراحی به کدنویسی مرتبط می شود و می بایست تیم طراحی بر روی آنها تسلط و تجربه لازم را داشته باشد. ما در وبکده سایت‌هایی که توسط شرکت های دیگر و در قالب

    آیا حتما نیاز به تغییر کد نویسی هست یا خیر؟

    بله، می توان گفت یکی از پیش شرط های تغییرات در قالب وب سایت بهینه سازی کدنویسی می باشد و ما در وبکده پس از برگزاری جلسات متعدد و آنالیز سایت ضمن بررسی به بهینه سازی آنها طبق استاندارد موجود می پردازیم.






    نام
    ایمیل
    نظر
    DNN