طراحی بروشور و کاتالوگچنانچه قصد ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور را دارید، همچنان استفاده از انواع کاتالوگ و بروشور بهترین ابزار است. کاتالوگ ها و بروشورها دارای انواع گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند. ساده ترین فرم آن، یک برگه یک روست. شکل های مفصل تر بروشورها و کاتالوگ ها نیز دارای جلد و تعداد صفحات زیاد است. همین طور انواع دیگری از کاتالوگ ها و بروشورها هستند که دارای تاهای پیچیده ای هستند و همگی در یک قالب جا می گیرند و هدف واحد آن ها معرفی محصولات، تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی از این دست است. اما نکته ای که اکثرا به آن توجه نمی کنند، تفاوت بین کاتالوگ و بروشور است:

-    کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر، در کاتالوگ بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است. طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد، تاثیری در چارچوب و قوانین طراحی کاتالوگ ندارد. حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند.

-    بروشورها وسیله ای صرفا برای تبلیغات و معرفی هستند که جنبه زیبا شناختی یا به اصطلاح همان طراحی بروشور ، مهمترین اصل به شمار می رود. اطلاعاتی که در یک بروشور قرار داده می شود حتی الامکان باید اطلاعاتی فشرده شده و کلی و یا به بیانی دیگر چکیده ای از کل اطلاعات باشد که بتواند یک یا چند محصول، شرکت یا کسب و کار را به بهترین شکل ممکن معرفی کند. بروشورها می توانند در تعداد صفحات گوناگون  و در شکل مختلف طراحی و چاپ شوند ولی نکته ای که باید در طراحی بروشورها مورد توجه قرار گیرد، حمل و استفاده آسان بروشورها می باشد.

 طرح های ابتکاری و منحصر به فرد و چاپ با کیفیت بالا و دقیق واحد طراحی ، تبلیغات و چاپ گروه وبکده ،نوین طراحان پویا، همواره توانسته بهترین نتیجه را در طراحی کاتالوگ ها و بروشورهای مشتریان به ارمغان بیاورد.

 

CONTACT US
   
 
{{'NameAlert' | translate}}
{{'EmailAlert' | translate}}
{{'NumberAlert' | translate}}
{{'NumberSizeAlert' | translate}}
{{'NumberSizeAlert' | translate}}
{{'NumberTypeAlert' | translate}}
{{'DescriptionAlert' | translate}}

"کد های تعریف شده برای پرسنل آژانس بمان"

کد های مربوط به ظاهر، پوشش و لباس (نبایدها)

تی شرت یقه گرد و یقه هفت
تی شرت سه دکمه طرح دار
شلوار جین زاپ دار
کفش کتانی طرح دار
کفش کتانی ورزشی
گرم کن ورزشی
مقنعه
لگ و ساپورت
چادر
دمپایی
صندل
کلاه
آرایش غلیظ
دستمال گردن
شلوار جین روشن
لباس چروک
لباس چرک مد و رنگ و رو رفته
کمربند با سگک بزرگ و غیر رسمی
مانتو اسپرت و غیر رسمی
پابند
پیرایش سر غیر متعارف برای آقایان
گوشواره بزرگ برای خانم ها
پیرسینک

عطر و ادکلن با بو های تند و آزار دهنده
پیراهن چهارخانه و طرح دار
استفاده از لاک با رنگ های تند و جیق
ناخن بلند برای آقایان
شلوار بسیار تنگ برای آقایان
شلوار بسیار گشاد برای خانم ها
دامن
پیراهن با یقه بیش از حد باز یا نبستن دکمه دوم آن
رنگ لباس ها نباید شامل رنگ های تند و زننده باشد (مانند: رنگ های فسفری، نارنجی، بنفش تند، سرخابی، صورتی و قرمز)
دستکش نخی
پلیور غیر رسمی
سیوشرت کلاه دار و اسپرت
مانتوی کوتاه غیر متعارف (بالای ران)
زیور آلات غیر رسمی برای آقایان
کلیپس بزرگ برای خانم ها
النگو
عدم نمایان شدن تتو
لباس هایی که بر روی آن تزئینات براق داشته باشد بطور مثال جواهر دوزی، پولت دوزی و موارد دیگر
شلوار کوتاه، کوتاه تر از مچ پا

کد های لازم و ضروری ظاهری

لباس ها باید مرتب و اتو شده باشند
لباس ها باید دارای هارمونی رنگ باشند
رعایت حجاب برای خانم ها
نصب بج در سمت چپ سینه
جلوگیری از بوی تعریق بدن

آنکادر
استحمام روزانه و نظافت شخصی
در صورت پوشیدن کفش کتانی می بایست ساده و بارنگ های خنثی باشد.(سفید، مشکی، طوسی)

لباس های مدیران / سرپرست ها و افرادی که با مشتری به صورت مستقیم در ارتباط خواهند بود

لباس ها باید رسمی باشد
پیراهن نباید روی شلوار باشد
کفش بدون جوراب

کفش کتانی
تی شرت سه دکمه

کد های رفتاری

عدم نشستن روی میز
خندیدن با صدای بلند
صحبت کردن با تن بالا
شوخی کردن هایی که موجب تخریب شخصیتی همکار گردد
عدم نصب تابلو شخصی بر روی دیوار
عدم استفاده عکسهای نا مناسب در پس زمینه کامپیوتر ها
عدم استفاده کامپیوتر شخصی، هارد و فلش مموری شخصی در شرکت
عدم استفاده از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی شخصی جهت ارتباط با مشتری
عدم درج نمونه کارهای طراحی شده در شرکت در شبکه های اجتماعی شخصی
رعایت نظافت در لوازم شخصی و اموال شرکت
عدم دانلود فایل های شخصی از طریق اینترنت شرکت
عدم تنظیم جلسه بدون هماهنگی با مسئول دفتر
حفظ ادب و رعایت شئونات رفتاری و برخوردی بین پرسنل

توضیحات وضعیت داخلی شرکت به مشتریان
بد گویی در خصوص همکاران به مشتریان
استفاده از لحن غیر رسمی در صحبت با مشتریان
بلند صحبت کردن در اتاق ها
انجام شوخی های زننده
دویدن در محیط شرکت
با عصبانیت با مشتری صحبت کردن
استفاده از الفاظ غیر رسمی در محیط کار
استعمال دخانیات در محیط شرکت، بالکن، و جلوی درب ورودی واحد و ساختمان
مرتب نمودن میزها و لوازم تحویل داده شده
عدم خروج اموال و تجهیزات شرکت بدون هماهنگی با مدیر مربوطه
عدم تهیه و خرید اقلام و کالای مصرفی شرکت بدون هماهنگی مسئول مربوطه
عدم راه دادن مشتریان به داخل اتاق های کاری
عدم ورود همراه مهمان به داخل اتاق ها
عدم استفاده برنامه های تولیدی شرکت در پروژه های شخصی
شوخی غیر عرف با مشتریان

کدهای امنیتی

در زمان فاصله گرفتن از کامپیوتر پرسنلی، میبایست دستگاه lock گردد تا شخص دیگری امکان کار با کامپیوتر پرسنلی شما را نداشته باشد.
در صورت نیاز به کار کردن همکار دیگر بر روی دستگاه شما می بایست در طول زمان کارکرد در کنار کامپیوترتان حضور داشته باشید و وقایع آن شخص را تحت نظر داشته باشید.
رمز عبور دستگاه کامپیوتر و شبکه پرسنل می بایست به صورت محرمانه نگهداری شود و این رمز تحت هیچ شرایطی به شخص دیگر بازگو نگردد.
رمزهای عبور می بایست به صورت complex (ترکیبی از حروف بزرگ، کوچک، عدد و یک علامت ) باشد و حداقل طول آن 8 کاراکتر تعریف گردد، رمز ها نباید با نام، نام خانوادگی و یا موارد قابل تشخیص برای افراد دیگر تعریف گردند، در صورت مشخص شدن این موضوع کلیه وقایع صورت پذیرفته توسط آن اکانت به عهده مالک اکانت خواهد بود.
همکارانی که بخش درخواست رمز استفاده می نمایند، به هیج عنوان نباید رمز اخذ شده را در بخش های عمومی یا شبکه ذخیره نمایند، و نیز نباید رمز را تحت هیچ شرایطی به شخص دیگری اعلام نمایند، برای این موضوع هیچگونه مورد ضروری قابل توجیه نخواهد بود.
در صورتی که به هر دلیل رمز کامپیوترتان افشاء شد، میبایست در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایید.