کاربران وب سایت سفارشات خود را از طریق وب سایت برای مدیریت وب سایت ارسال می­ک نند. مدیر سایت با کمک این بخش از وب سایت قادر خواهد بود سفارشات دریافتی را رسیدگی کند.

امکانات این بخش شامل موارد زیر است:

·   ارسال یک ایمیل یادآوری به مدیر سایت جهت اطلاع ­رسانی بلافاصله بعد از ثبت سفارش جدید از سوی کاربران سایت

·   امکان تغییر گیرنده ایمیل یادآوری از سوی مدیر سایت

·   امکان مشاهده جزییات یک سفارش از سوی مدیر سایت

·   امکان مشاهده فهرست سفارش ­های جدید در کارتابل مدیر سایت

·   امکان گزارش­ گیری بر اساس بازه زمانی و وضعیت سفارش از سوی مدیرسایت

·   امکان فعال و غیرفعال کردن امکان سفارش از سوی کاربران میهمان (آن دسته از کاربران که کلمه کاربری و رمز عبور ندارند.) به وسیله مدیر سایت

    
دی ان ان evoq