- بررسی هدف و چشمانداز کسبوکار
- مطالعه در خصوص اجزای برند
- بررسی و درک نیازها و دغدغههای مدیران
- شناخت مخاطبان هدف و بررسی نیازها و رفتار آنها
- تجزیه و تحلیل رُقبای داخلی و بینالمللی
- تشکیل جلسات طراحان و متخصصان برای ایدهپردازی به روش بارش فکری
- ارائهی پیشنهادات و به چالش کشیدن آنها جهت تعریف بهترین راهحل و یافتن مناسبترین طراحی
- طراحی اولیهی ساختار کلی وبسایت (Wireframe)
- ایدهپردازی، خلق و طراحی ساختار صفحه اصلی (Basic Structure)
- طراحی صفحات مختلف وبسایت بر مبنای مفاهیم تجربهی کاربری (UX): سادگی، زیبایی و کاربردپذیری
- اولویتبندی دستهبندی و محصولات مهم
- ایدهپردازی و تحلیل سایت در دستگاههای مختلف مانند تبلت، موبایل، تلویزیونهای هوشمند و کامپیوترهای شخصی
- بازبینی طرح توسط تیم و انجام اصلاحات لازم قبل از ارائه به کارفرما (Refine)
- بازبینی و بررسی طرح نهایی با حضور کارفرما (Presentation)
در این مرحله در صورت نیاز به بازبینی و تغییر در طرح ارائهشده، هیچ محدودیتی برای تیم طراحی تا رسیدن به نتیجهی مطلوب و جلب رضایت کامل کارفرما وجود ندارد و طرح اصلاح و بازبینی خواهد شد. هرچند طبق تجربه، طرح اولیه منحصربهفرد و در نهایت زیبایی ارائه میگردد تا این چالش برای کارفرما به حداقل برسد.
- طراحی ظاهری کاربر-محور (بر اساس تعامل سادهی کاربر با همهی بخشهای وبسایت)
- استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با زمینهی فعالیت
- استفاده از فونتهای خوانـا و رنگهای متناسب با رنگ سازمانی
- استفاده از افکتهای چشمنواز و منحصربهفرد
- طراحی و توسعه وبسایت براساس استاندارد XHTML
- طراحی و توسعه وبسایت تماماً بـر مبنـای کـدهای CSS
- پروسهی تست وبسایت
مهمترین مرحله در طراحی وبسایت ارائهی محصول نهاییِ پروژه به کارفرماست. برخی طراحان سایت در این مرحله صرفاً به ارائهی پروژه اکتفا میکنند و برای آنها اهمیتی ندارد که صاحبان سایت با چه کیفیتی با سایت تعامل میکنند و از آن برای پیشبرد اهداف کسبوکارشان استفاده مینمایند.
ما در آژانس برندسازی «بمان» باور داریم که دقیقاً در همین مرحله است که مأموریت مشترکِ ما و مشتریانمان آغاز میشود، چراکه ما خود را مسئول محصول دیجیتالی میدانیم که خلق کردهایم. ما دلسوزانه و مسئولانه در جهت دستیابی به حداکثر بهرهوری از وبسایت در کنار مشتریانمان میمانیم
خدماتی که ما در این مرحله ارائه میدهیم عبارتند از:
- آموزش کنترل و بهروزرسانی وبسایت
- ارائه ویدئوهای آموزشی دربارهی کنترل پنل وبسایت
- ارائه مشاوره در جهت توسعه و بهبود عملکرد آتی وبسایت
- تیم پشتیبانی فنی مجرب و پاسخگو برای رفع مشکلات احتمالی در کوتاهترین زمان ممکن
- سیستم تیکت و پاسخگویی سریع مشکلات احتمالی مشتریان
- اجرای سریع و نامحدود درخواستها، افزودن ویژگیهای جدید و اصلاحات مورد نظر مشتریان
- تجربهی نزدیک به 140 هزار مورد رفع مشکلات وبسایت ها
- رصد دائمی وبسایتها و سرورها بهمنظور رفع خطاهای احتمالی و از کار افتادن وبسایت
- بهروزرسانی وبسایتها با هدف افزایش امنیت و مسدود کردن حفرهها و باگهای امنیتی
- حفظ امنیت دیتابیس سایت و جلوگیری از نشر اطلاعات و آمار وبسایت توسط هکرها